در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام یک‌هزار و ۲۰۰ متقاضی قانون جوانی جمعیت برای دریافت زمین و مسکن در ایلام

    فعلا برای تمامی خانواده هایی که در سامانه مذکور تأیید شوند برنامه ریزی لازم جهت اعطای زمین در شهرهای مهران و دهلران فراهم می باشد و در سایر شهرستانها با توجه به کمبود زمین ، مسکن ملی در نظر گرفته شده است و خانواده ها می توانند در این خصوص تصمیم گیری نمایند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تا کنون ۱۲۲۱ خانواده در سامانه تسهیلات وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام ثبت نام نموده اند .

    فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد ، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir  گزینه متقاضیان دارای سه فرزند به بالا که بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد : اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت یکی از سیاست‌های مهم دولت مردمی است که اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای اجرای قانون مذکور  و تحقق وعده‌های  دولت در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر برنامه ریزی لازم انجام داده و خوشبختانه تا کنون از ۱۲۲۱ ثبت نام شده این طرح ۲۲۹ مورد تایید نهایی شده و برای این تعداد تا کنون ۴۷ مورد مسکن ملی در شهر ایلام تعریف شده  است و برای ۱۱۰ مورد دیگر نیز به درخواست اشخاص زمین در شهرهای مهران و دهلران آماده واگذاری می باشد .

    دوستی افزود : فعلا برای تمامی خانواده هایی که در سامانه مذکور تأیید شوند برنامه ریزی لازم جهت اعطای زمین در شهرهای مهران و دهلران فراهم می باشد و در سایر شهرستانها با توجه به کمبود زمین ، مسکن ملی در نظر گرفته شده است و خانواده ها می توانند در این خصوص تصمیم گیری نمایند .




    مطالب مرتبط

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند .

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    |

    نظرات کاربران