در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۶ خط متروی شهرهای جدید در حال انجام است

    طراحی خط متروی تهران - پردیس نیز به دلایل کارشناسی و ضرورت بازنگری طرح اولیه و انطباق با ضابطه ۷۷۷ در مسیر بازنگری قرار دارد . مقرر شده است تا احداث این خط مترو با رویکرد مهندسی ارزش بازنگری و طرح با این رویکرد وارد عملیات اجرا شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مراحل تکمیل ۶ خط متروی شهرهای جدید به کلانشهرهای تهران ، اصفهان و مشهد خبر داد و گفت : با استفاده از ظرفیت خطوط مترو ، ساختار حمل و نقل سریع ، ارزان و ایمن در شهرهای جدید ایجاد می‌شود .

    علیرضا جعفری بخشی از برنامه‌های آن شرکت را در خصوص طراحی ، نظارت و اجرای ساخت خطوط مترو در شهرهای جدید و ارتباط آنها با کلانشهرها تشریح کرد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که در شهرهای جدید در کنار احداث واحدهای مسکونی دنبال می‌شود ، ارتقا کیفیت خدمات در شهرهای جدید و تسهیل و تسریع در حمل و نقل است ، گفت : با ارتقای کیفیت ارایه خدمات حمل و نقلی در شهرهای جدید ، جذابیت و استقبال هموطنان برای استقرار در شهرهای جدید بیشتر خواهد شد . بنابراین تسریع و تسهیل در حمل و نقل شهرهای جدید ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در سیاستگذاری‌ شهرهای جدید است که در این بین ، تکمیل خطوط مترو در شهرهای جدید با هدف ارتباط با کلانشهرها و سایر شهرها در برنامه است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در صدد هستیم با استفاده از ظرفیت خطوط مترو ، ساختار حمل و نقل سریع ، ارزان و ایمن را در شهرهای جدید ایجاد کنیم .

    جعفری مهمترین خطوط ریلی در دست اجرا را ۵ خط و در مسیرهای تهران - هشتگرد به طول ۲۵.۸ کیلومتر و با پیشرفت ۹۹ درصد ، متروی تهران - پرند به طول ۱۹ کیلومتر و با پیشرفت ۷۵ درصد ، متروی مشهد-گلبهار به طول ۴۰ کیلومتر و با پیشرفت ۳۴.۵ درصد ، متروی اصفهان - بهارستان به طول ۱۵ کیلومتر و با پیشرفت ۵۲ درصد ، اصفهان - فولادشهر و اصفهان - مجلسی عنوان کرد .

    وی یادآور شد : طراحی خط متروی تهران - پردیس نیز به دلایل کارشناسی و ضرورت بازنگری طرح اولیه و انطباق با ضابطه ۷۷۷ در مسیر بازنگری قرار دارد . مقرر شده است تا احداث این خط مترو با رویکرد مهندسی ارزش بازنگری و طرح با این رویکرد وارد عملیات اجرا شود .




    مطالب مرتبط

    چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    |

    نظرات کاربران