در حال بارگذاری ...

بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی بیستمین جلسه قرارگاه مسکن و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت نهضت ملی مسکن بصورت ویدئو کنفرانس در محل این اداره کل برگزار شد .

با حضور امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان و اسحاقی نژاد معاونت بازآفرینی شهری و مسکن ، رستمی معاونت شهرسازی و معماری ، بنده خدا معاونت املاک و حقوقی و حسن زاده رئیس اداره بازرسی و سایر روسای محترم اداره به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید .

در این جلسه امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص ارائه آخرین گزارش وضعیت تامین زمین در استان ، وضعیت عقد قرارداد عملیات اجرایی آماده سازی در شهرهای جدید استان ، وضعیت استان در خصوص واگذاری زمین در غالب قانون حمایت از جوانی جمعیت و وضعیت استان در خصوص واگذاری های انفرادی یا گروهی بحث و بررسی شد .




مطالب مرتبط

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

بازآفرینی شهری یکی از طرح های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است که بصورت برنامه ای مدّون و هدفمند توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران پیش می رود و لازم است تا اداره کل نیز اهتمام ویژه ای جهت اجرای طرح های بازآفرینی به ویژه در حوزه نوسازی مسکن داشته باشد .

|

با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

|

برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه در نظر گرفته شده است که اولین پروژه ، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه ، تخصیص خواهند یافت .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

|

نظرات کاربران