در حال بارگذاری ...
  • تغییر کاربری ۸۱ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک در کمیسیون ماده ۵

    در جلسه کمیسیون ماده ۵ دزفول طرح تفکیکی ۱۳ هکتار از اراضی این شهرستان مصوب شد . برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از تمام ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۸۱ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک در کمیسیون ماده ۵ خبر داد .

    شبنم کوچک پور با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده ۵ شهرهای دزفول و اندیمشک اظهار کرد : با هدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای اندیمشک و دزفول برگزار شد که در مجموع تغییر کاربری ۸۱ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک در کمیسیون ماده ۵ مصوب شد .

    کوچک پور تصریح کرد : در این جلسه در مجموع حدود ۳۴ هکتار از اراضی شهرستان اندیمشک برای اجرای طرح نهضت ملی تغییر کاربری داده شد .

    معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اهمیت انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان اظهار داشت : برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در معاونت شهرسازی جلسات ویژه‌ای برگزار و جلسات این طرح نیز خارج از نوبت برگزار می‌شود .

    کوچک پور همچنین از تغییر کاربری ۴۷ هکتار از اراضی شهرستان دزفول خبر داد و گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ دزفول طرح تفکیکی ۱۳ هکتار از اراضی این شهرستان مصوب شد . برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از تمام ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    نظرات کاربران