در حال بارگذاری ...

موافقت با الحاق چهار قطعه زمین به محدوده طرح جامع شهر دوگنبدان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران ، موضوع شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص الحاق ۴ قطعه زمین با مالکیت دولت واقع در شمال ، شمال غرب و جنوب شرق شهر به محدوده طرح جامع شهر دوگنبدان با الحاق زمین به مساحت ۳.۴ هکتار در جنوب شرقی شهر برای تامین سرانه‌های خدماتی با غلبه فضای سبز و رعایت حریم خط انتقال گاز موافقت شد .

شورایعالی شهرسازی و معماری ایران طی جلسه‌ای موضوع شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص الحاق ۴ قطعه زمین با مالکیت دولت واقع در شمال ، شمال غرب و جنوب شرق شهر به محدوده طرح جامع شهر دوگنبدان مطرح شد .

در نتیجه این جلسه مجموعاً به مساحت ۱۵ هکتار جهت تأمین زمین مورد نیاز قانون جهش تولید مسکن را با توجه به صورتجلسه مورخ ۳۱/۲/۱۴۰۲ کمیته فنی شماره یک مورد بررسی قرارداد و به شرح زیر اتخاذ تصمیم کرد :

۱. ضمن موافقت با الحاق اراضی به مساحت ۵.۹ و ۲۶ و ۹ هکتاری که تماماً در شمال و شمال غرب قرار دارند با کاربری مسکونی ناخالص به محدوده شهر ، مقرر شد طرح تفصیلی متضمن تامین حدود یک‌هزار واحد و تأمین سرانه‌های خدماتی مقیاس محله به تائید کمیسیون ماده ۵ برسد .

۲. با الحاق زمین به مساحت ۳.۴ هکتار در جنوب شرقی شهر صرفاً با کاربری خدماتی (مطابق پیشنهاد شورای برنامه ریزی و توسعه استان) جهت تامین سرانه‌های خدماتی با غلبه فضای سبز و رعایت حریم خط انتقال گاز موافقت شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای تعیین حریم گسل‌ها و تدوین ضوابط ساخت‌وساز در این حرایم ،‌ مراحل فنی طرح تعیین حریم گسل های شهر دماوند آغاز ...

|

این شهر جدید در فاز اول ظرفیت جمعیت پذیری ۳۶ هزار نفر و در فاز نهایی ظرفیت جمعیت پذیری ۱۴۰ هزار نفر را دارد . این طرح پس از تصویب در دومین جلسه کمیته فنی شهرک‌ها و شهرهای جدید بمنظور تصویب نهایی به شورایعالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شده است .

|

نظرات کاربران