در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی فاز اول شهر جدید اکباتانا

تلاش داریم تا با استفاده از تمامی المان ها و نمادهای شهر همدان در اکباتانا ، طراحی شهری آن را به گونه ای انجام دهیم تا به عنوان یکی از بهترین شهرها و الگویی برای سایر شهر های جدید قرار گیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی فاز اول شهر جدید اکباتانا در نزدیکی شهر همدان با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان ، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، اعضای هیئت مدیره شرکت مادر و سایر مسئولین و مدیران مربوط از استان و مجموعه ستاد شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد .

در این جلسه تمامی ابعاد برای شروع گام نخست اجرایی از جمله کاربری اراضی پیشنهادی، تملک اراضی با مبنای قانونی ، سرانه ها ، بحث آماده سازی و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

استاندار همدان در این جلسه با تأکید براینکه هدف ما برای ایجاد این شهر جدید ضمن اشتغالزایی و تولید مسکن ، ارتقا توانایی خرید مسکن برای اقشار مختلف جامعه است گفت : تلاش داریم تا با استفاده از تمامی المان ها و نمادهای شهر همدان در اکباتانا ، طراحی شهری آن را به گونه ای انجام دهیم تا به عنوان یکی از بهترین شهرها و الگویی برای سایر شهر های جدید قرار گیرد .

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام آمادگی مجموعه شهرهای جدید برای انجام هرگونه اقدام لازم در تسریع و پیشبرد اقدامات در احداث شهر جدید اکباتانا بیان کرد : شهرهای جدید این آمادگی را دارد تا گنجایش و ظرفیت اکباتانا را در صورت عدم پاسخگویی به نیاز فعلی شهر همدان تا میزان قابل قبولی بالا ببرد .

گفتنی است در پایان جلسه مقرر شد هرگونه تصمیمات و مصوبات جلسه با مبنای قانونی و همچنین موافقت استان ثبت و برای ادامه روند اقدامات به مجموعه ستاد ارسال و در دستور کار اجرایی قرار گیرد .




مطالب مرتبط

چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

|

نظرات کاربران