در حال بارگذاری ...
  • مبلغ وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده خراسان رضوی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

    تاکنون ۴ هزار و ۵۱ متقاضی ساخت واحد در بافت فرسوده شهری خراسان رضوی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک معرفی شده اند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۲۰ نفر وام را دریافت کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره برنامه‌ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهرهای استان به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است .

    سمانه نصراللهی گفت : مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهرهای استان به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته و این میزان وام در بافت فرسوده مشهد به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها به ۹۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ درصد رسیده است . پیش از این وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده مشهد برای هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها برای هر واحد ۴۵۰ میلیون ریال بود که این میزان با پیگیری شرکت بازآفرینی شهری ایران و همکاری صندوق کارآفرینی امید ، افزایش یافته است .

    رییس اداره برنامه ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند ، در این راستا متقاضیان باید با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند .

    نصراللهی خاطرنشان کرد : تاکنون ۴ هزار و ۵۱ متقاضی ساخت واحد در بافت فرسوده شهری خراسان رضوی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک معرفی شده اند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۲۰ نفر وام را دریافت کرده اند .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    مدل‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که سعی داشته و داریم تا بهترین مدل را برای هر شهر انتخاب کنیم .

    |

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    |

    سرعت نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با توجه به وجود امکانات زیربنایی و روبنایی در این محدوده‌ها ، از سرعت بالایی برخوردار است و بازآفرینی شهری به بازگشایی معابر در این محدوده‌ها با کمترین هزینه به شهرداری‌ها کمک می‌کند .

    |

    نظرات کاربران