در حال بارگذاری ...
  • ضرورت همکاری مضاعف دستگاه های خدمات رسان در تامین زیرساخت‌های مسکن

    در جهت تامین زیرساخت های آب ، برق و گاز پروژه احداث مسکن شهرک شهید سلیمانی اردبیل مقرر شد نسبت به تسریع در تامین انشعابات اولیه کارگاهی پروژه با همکاری دستگاه های خدمات رسان انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ضرورت همکاری مضاعف دستگاه های خدمات رسان در تامین زیرساخت‌های مسکن و نقش مهم بانک‌ها در پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن از مواردی بود که در در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل مورد تاکید قرار گرفت .

    محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای مسکن استان که با حضور اعضا در محل استانداری اردبیل برگزار شد ، گفت : نسبت به تامین سوخت ماشین آلات کارگاه های فعال در پروژه احداث مسکن ، هماهنگی های بعمل آمده با شرکت فرآورده های نفتی انجام شده و پیمانکاران نیازهای خود را در سامانه مربوط به ثبت رسانده اند .

    وی در خصوص ضرورت همکاری دستگاه های خدمات رسان برای این طرح گفت : در جهت تامین زیرساخت های آب ، برق و گاز پروژه احداث مسکن شهرک شهید سلیمانی اردبیل مقرر شد نسبت به تسریع در تامین انشعابات اولیه کارگاهی پروژه با همکاری دستگاه های خدمات رسان انجام شود .

    دبیر شورای مسکن استان به نقش مهم بانک ها در پیشرفت اجرای پروژه های ساخت مسکن اشاره کرد و افزود : در راستای تسهیلات اعطایی از سوی بانک های عامل جهت تامین بخشی از منابع مالی پروژه های احداث طرح نهضت ملی مسکن استان پیگیری های لازم صورت گرفته و تاکنون قرارداد تسهیلات ۶ هزار و ۹۲۲ واحد نیز انجام شده است .

    رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد : خوشبختانه با وجود اینکه طرح در حال حاضر مراحل ساخت را سپری می‌کند با همت و تلاش جمعی ، کوششی که در اجرای این طرح در راستای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه شده ، امید می رود با لطف الهی شاهد موفقیت این طرح در سال‌های پیش رو باشیم .

    سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز دراین جلسه اظهار کرد : دولت در اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن به ‌صورت جدی مصمم به اجرای واحدها بوده و تلاش بر این است تسهیلات مورد نیاز برای سرعت ‌بخشی به روند اجرا در اسرع وقت تأمین و تزریق شود .

    وی گفت : تسریع در اقدامات مربوط به احداث این واحدها گامی در راستای خدمت‌گزاری به مردم بوده و اقدام جهادی در این زمینه از سوی راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و پیمانکاران یک ضرورت است . لازم است گزارشی از اختصاص زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و تامین زمین برای احداث مسکن روستایی از سوی دستگاه‌های متولی ارائه‌ شود .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است ، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است .

    |

    برنامه ابلاغی استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۲۸۴ است که تا این لحظه ۲۲۰ هزار و ۱۰۱ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۵۵ هزار و ۵۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر به پروژه انتقال داده‌ شده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با روسای ادارات شهرستانی مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش روی طرح نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران