در حال بارگذاری ...

عقد قرارداد ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن خمینی‌شهر

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر گفت : در راستای ساخت ۱ هزار و ۱۲ واحد در طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر بصورت بنیاد ساخت با ۳ پیمانکار عقد قرارداد شده که ۴۳ واحد آن نیز در بافت فرسوده در حال اجرا است .

سعید حاجی احمدی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : در این شهرستان حدود ۱۰ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد پس از پالایش‌های لازم ۶ هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شدند . در راستای ساخت ۱ هزار و ۱۲ واحد در طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر بصورت بنیاد ساخت با ۳ پیمانکار عقد قرارداد شده است .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد : این پروژه‌ها شامل ۵۲۹ واحدی ، ۴۴۰ واحدی متشکل از ۶ بلوک و پروژه ۴۳ واحدی در بافت فرسوده شهرستان (محله خوزان) است که پروژه اجرا شده در بافت فرسوده در مرحله سفت‌کاری است .  

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده برای تامین مسکن ایثارگران شهرستان خمینی‌شهر بیان کرد : زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع برای ساخت ۳۶۲ واحد مسکونی در راستای تامین مسکن ایثارگران تخصیص یافته است . در جهت تامین مسکن خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در شهرستان خمینی‌شهر ، زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به این امر اختصاص یافت که براین اساس ۱۳۲ واحد در حال ساخت بوده و تاکنون سفت کاری انجام شده است .




مطالب مرتبط

مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

نظرات کاربران