در حال بارگذاری ...
  • آغاز آماده سازی ۵۷ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در شهر جویم

    در حال حاضر از تعداد ۹۳۳ نفر واجد شرایط به ۶۷۱ نفر زمین واگذار و پروانه ساختمانی نیز صادر گردیده و مابقی مشمولین در زمین فاز ۲ شهر جویم جانمایی خواهند شد که اراضی آن در مرحله طراحی توسط مشاور می باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن ، عملیات آماده‌سازی اراضی ۵۷ شهر جویم شروع که در این سایت ۶۷۱ واحد ویلایی ساخته خواهد شد .

    حسن شبانی اظهار کرد : در راستای پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن ، عملیات آماده‌سازی اراضی ۵۷ شهر جویم شروع که در این سایت ۶۷۱ واحد ویلایی ساخته خواهد شد .

    وی با بیان اینکه در  طرح نهضت ملی مسکن در شهر جویم تاکنون بیش از ۲۵۷۴ نفر ثبت نام کردند ، افزود : که از این تعداد پس از بررسی شرایط متقاضیان ، افزون بر ۹۳۳ نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    شبانی یادآور شد : در حال حاضر از تعداد ۹۳۳ نفر واجد شرایط به ۶۷۱ نفر زمین واگذار و پروانه ساختمانی نیز صادر گردیده و مابقی مشمولین در زمین فاز ۲ شهر جویم جانمایی خواهند شد که اراضی آن در مرحله طراحی توسط مشاور می باشد .

    مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد : در بحث جوانی جمعیت تعداد خانوارهای متقاضی مشمول در شهر جویم ۴۲ نفر بوده که برای ۴۲ متقاضی ثبت نام کننده قطعه زمین واگذار شده است .




    مطالب مرتبط

    تاکنون ۵۷۹ پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان صادر شده است .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران