در حال بارگذاری ...
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور ماه آماده بهره‌برداری است

    ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد کامل است و مراحل نهایی را طی می‌کند که از شهریورماه آماده افتتاح است . در مجموع برای این ورزشگاه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران است که از منابع ملی و توازن استانی تامین و پرداخت شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور آماده بهره‌برداری است ، گفت : برنامه ریزی شده تا فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده تکمیل شود .

    علی نبیان ضمن اعلام بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و ۵ هزار نفری بروجرد مراحل تکمیل آنها و زمان پیش‌بینی شده برای افتتاح آن ورزشگاه‌ها را اعلام کرد .

    ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور امسال آماده بهره‌برداری است

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد کامل است و مراحل نهایی را طی می‌کند که از شهریورماه آماده افتتاح است . در مجموع برای این ورزشگاه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران است که از منابع ملی و توازن استانی تامین و پرداخت شده است .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد : ورزشگاه خرم‌آباد در مساحتی به زمین ۲۰۰ هزار متر مربع احداث شده است که ساختمان اصلی آن ۴ هزار و ۲۰۰ متر و ساختمان های جنبی ۸۲۰  متر و مجموع ساختمان های الحاقی این ورزشگاه ۱۱ هزار و ۱۳۳ متر مساحت دارد . در این ورزشگاه ، رختکن داوران ، رختکن تیم‌ها ، اتاق کنترل ، سرویس بهداشتی ، اتاق اداری ، اتاق کنفرانس ، اتاق بدنسازی ، پیست دو و میدانی ، اتاق وی آی پی ، تعبیه شده است .  

    پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد

    نبیان همچنین از ورزشگاه بروجرد نیز بازدید کرد و در خصوص روند تکمیل این ورزشگاه که در فاز نخست ۵ هزار نفری و در مراحل تکمیلی به ۱۵ هزار نفری ارتقا می‌یابد ، گفت : ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد در فاز نخست آن پیشرفت ۷۸ درصدی دارد . تاکنون برای این ورزشگاه ۱۴۰ میلیاردتومان هزینه شده است و پیش‌بینی شده تا تکمیل این ورزشگاه با حدود ۲۰۰ میلیاردتومان دیگر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد .

    به گفته وی ، برنامه‌ریزی شده تا ورزشگاه بروجرد که در زمینی به مساحت ۲۵۰ هزار مترمربع در حال احداث است در سال آینده تکمیل و تحویل بهره بردار شود . در ورزشگاه بروجرد، رختکن داوران ، رختکن تیم‌ها ، اتاق کنترل ، سرویس بهداشتی ، اتاق اداری ، اتاق کنفرانس ، اتاق بدنسازی ، پیست دو و میدانی ، اتاق وی آی پی ، تعبیه شده است .




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران