در حال بارگذاری ...
  • رفع تعرض فوری ۶۰۰ هکتار زمین دولتی در چهار ماه ابتدایی امسال

    صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال و پیشگیری از زمین‌خواری از وظایف اصلی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری بیش از ۱۶۰۰ فقره تعرض به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماه ابتدایی سال خبر داد .

    ارسلان مالکی با تقدیر از تلاش نیروهای یگان حفاظت در حفظ و حراست از زمین‌های دولتی در تمامی استان‌های کشور ، گفت : تنها در تیرماه بیش از ۲۸۰ مورد تعرض به اراضی دولتی به مساحت بیش از ۵۳ هکتار زمین دولتی با تلاش و درایت نیروهای خدوم یگان حفاظت سازمان در سراسر کشور به صورت فوری رفع شده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص آمار اجرای احکام قطعی به نفع دولت در بخش زمین‌های تصرفی اظهار کرد : در چهار ماهه ابتدایی امسال ، ۱۵۵ مورد حکم قطعی به‌نفع دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور اجرا شده است که بر اساس آن بیش از ۱۱۲ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است . از این میان تنها در تیرماه امسال ۲۷ مورد حکم قطعی در کشور اجرا شده که مساحت این زمین‌ها آن بیش از ۲۱ هکتار بوده است .

    صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال و پیشگیری از زمین‌خواری از وظایف اصلی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور است .




    مطالب مرتبط

    نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران