در حال بارگذاری ...

صدور پروانه ساختمانی پروژه ۲۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن گنبد کاووس

در حال حاضر پروانه ساختمانی ۲۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تحت عنوان پروژه نگارستان صادر شده و عملیات اجرایی واحدها به زودی آغاز می شود . این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس گفت : پروانه ساختمانی پروژه ۲۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در گنبد صادر شد .

قاسم شادکام اظهار کرد : در راستای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم در حوزه تولید و عرضه مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان در شهرستان گنبد کاووس نسبت به تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی انجام داده است .

وی افزود : اداره کل راه و شهرسازی گلستان سال گذشته یک قطعه زمین به مساحت ۷ هزار متر مربع در شهرک بهارستان گنبد را برای احداث ۹۶ واحد مسکونی در اختیار بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان قرار داده است .

شادکام ادامه داد : همچنین در حال حاضر پروانه ساختمانی ۲۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تحت عنوان پروژه نگارستان صادر شده و عملیات اجرایی واحدها به زودی آغاز می شود . این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد .




مطالب مرتبط

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

|

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

|

این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

|

با توجه به میزان سهمیه استان در واگذاری تسهیلات بانکی نوسازی ، برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری تسهیلات روستایی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر انجام شد .

|

نظرات کاربران