در حال بارگذاری ...
  • آغاز به کار کارگروه مردمی سازی مسکن در استان قم

    این کارگروه به عنوان حلقه میانی بین مردم و دستگاه های اجرایی که وظیفه ساخت مسکن را بر عهده دارند با بهره گیری از ظرفیت های قانونی در جهت تسهیل گری و سرعت بخشیدن به اجرای طرح های راه و شهرسازی در استان قم می پردازد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان قم در همکاری دفتر مردمی سازی استانداری قم و اداره کل راه و شهرسازی ، کارگروه مردمی سازی مسکن استان قم آغاز به کار کرد .

    حسین زنجیرانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه کارگروه مردمی سازی مسکن در استان قم آغاز به کار کرد ، افزود : هدف از راه اندازی این کارگروه تشکیل حلقه های میانی و مشارکت و نظارت حداکثری گروه های مردمی در امور مختلف طرح نهضت ملی مسکن در استان قم است .

    وی گفت : این کارگروه به عنوان حلقه میانی بین مردم و دستگاه های اجرایی که وظیفه ساخت مسکن را بر عهده دارند با بهره گیری از ظرفیت های قانونی در جهت تسهیل گری و سرعت بخشیدن به اجرای طرح های راه و شهرسازی در استان قم می پردازد .




    مطالب مرتبط

    واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    نظرات کاربران