در حال بارگذاری ...

برگزاری جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر با محوریت طرح نهضت ملی مسکن

این جلسه به منظور پیگیری مصوبات جلسه قبل در خصوص ، گزارش وضعیت مسکن استان ، گزارش نهضت ملی مسکن‌استان توسط دستگاه های متولی ، بررسی عملکرد بانک‌ها در خصوص اعطاء تسهیلات خود مالکی وبافت های فرسوده بوده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای تامین مسکن استان به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات استانداری برگزار و آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز آخرین اقدامات در خصوص تخصیص اعتبارات بانکی مورد بحث بررسی قرار گرفت .

سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن اظهار کرد : بر اساس اقدامات انجام شده تا کنون ۶۹ هزار و ۶۸۱ نفر در کل استان نسبت به ثبت نام در طرح سامانه نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۵۶ هزار و ۴۱۳ نفر متقاضیان واجد شرایط هستند ، ۱۸ هزار و ۲۹۴ نفر تشکیل پرونده داده و تایید نهایی شده که از این تعداد ۶ هزار و ۳۹۱ نفر افتتاح حساب کرده و ۴هزار و ۸۴۴ نفر از این افراد واریز وجه انجام داده اند .

دستغیبی ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل افزود : این جلسه به منظور پیگیری مصوبات جلسه قبل در خصوص ، گزارش وضعیت مسکن استان ، گزارش نهضت ملی مسکن‌استان توسط دستگاه های متولی ، بررسی عملکرد بانک‌ها در خصوص اعطاء تسهیلات خود مالکی وبافت های فرسوده بوده است .




مطالب مرتبط

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران