در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۵۰۰ قطعه تک واحدی در شهرستان اهر طی هفته دولت

    طرح جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن از اهمیت فراوانی برخوردار است ، در استان آذربایجان‌شرقی ۷۷هزار واحد مسکونی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در بازدید از زمین های نهضت ملی مسکن شهرستان اهر اظهار کرد: ۵۰۰ قطعه تک واحدی در هفته دولت آماده تحویل است .

    امیر بخشی زاده در بازدید از زمین های نهضت ملی مسکن شهرستان اهر گفت : قانون جوانی جمعیت که توسط رهبر معظم انقلاب نهادینه شده و به خانواده‌هایی که دارای سه فرزند به بالا هستند و فرزندانشان از تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۸ به بعد متولد می‌شوند تعلق می‌گیرد .

    وی با اشاره به اینکه سیاست کلان دولت مبنی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تأمین زمین رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد ، افزود :‌ در ادامه‌ی این سیاست وزرات راه و شهرسازی تغییر سبک زندگی را آغاز کرده که در این قانون مسکن‌های تک واحدی برای کسانی که سه فرزند و بیشتر دارند تعلق می‌گیرد که مهم‌ترین اهداف آن توسعه محلات با تراکم جمعیتی پایین است .

    بخشی‌زاده ارزش هر قطعه زمین را یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال برآورد کرده و خاطرنشان کرد : طرح جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن از اهمیت فراوانی برخوردار است ، در استان آذربایجان‌شرقی ۷۷هزار واحد مسکونی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است .

    وی افزود : در اهر ۱۲۵ قطعه در این سایت طراحی و بصورت تک واحدی پس از آماده سازی در اختیار واجدین شرایط قرار خواهد گرفت . تاحال در سطح استان ۱۵۰ قطعه تحویل و ۵۰۰ قطعه در هفته دولت آماده تحویل است و حدود ۳ هزار قطعه نیز در دست اقدام است .




    مطالب مرتبط

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است ، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است .

    |

    برنامه ابلاغی استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۲۸۴ است که تا این لحظه ۲۲۰ هزار و ۱۰۱ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۵۵ هزار و ۵۶۸ نفر تایید نهایی شده‌اند و همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر به پروژه انتقال داده‌ شده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با روسای ادارات شهرستانی مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش روی طرح نهضت ملی ...

    |

    شهرستان دشتستان اولین شهرستانی است که در دولت سیزدهم ۲۴۲ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن را تکمیل و به متقاضیان تحویل نموده و پس از آن نیز پروژه‌های دیگری نیز با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجرا دارد .

    |

    نظرات کاربران