در حال بارگذاری ...

بهره برداری از ۷ پروژه بازآفرینی شهری استان تهران در صورت تامین هزار میلیارد ریال اعتبار

با توان مهندسان معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل و پیمانکاران متبحر ظرف مدت یکسال به شرط تامین اعتبار پروژه ها را به بهره برداری خواهیم رساند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از نیاز به اعتبار هزار میلیارد ریال برای بهره برداری از هفت پروژه بازآفرینی شهری خبر داد .

حسین جنتی گفت : سال گذشته دو پروژه مهم اورژانس اجتماعی گلستان و فرهنگسرای بهارستان را افتتاح کردیم که در منطقه غرب استان تاثیر بسیار خوبی در محلات بافت های ناکارآمد داشت اما به دلیل کمبود اعتبارات ۷ پروژه شامل کتابخانه و خانه مشق شهر قدس ، اورژانس اجتماعی پاکدشت ، اورژانس اجتماعی قرچک ، مرکز بهداشتی درمانی پاکدشت ، کلانتری ورامین و سالن چند منظوره ورزشی شهرک امام حسین شهرستان اسلامشهر به دلیل کمبود اعتبارات متوقف هستند .

وی تصریح کرد : با ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی محلات بافت های ناکارآمد و کم برخوردار مشمول بهره برداری از این پروژه های مهم خواهند شد .

جنتی از مجموعه شرکت بازآفرینی شهری ایران خواستار مساعدت برای روشن کردن مجدد چراغ این پروژه ها شد و گفت : با توان مهندسان معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل و پیمانکاران متبحر ظرف مدت یکسال به شرط تامین اعتبار پروژه ها را به بهره برداری خواهیم رساند .




مطالب مرتبط

بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

|

بازآفرینی شهری یکی از طرح های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است که بصورت برنامه ای مدّون و هدفمند توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران پیش می رود و لازم است تا اداره کل نیز اهتمام ویژه ای جهت اجرای طرح های بازآفرینی به ویژه در حوزه نوسازی مسکن داشته باشد .

|

محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

|

در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

|

نظرات کاربران