در حال بارگذاری ...

سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن باشد

با توجه به ساختار و نیروی متخصص انسانی که در این سازمان وجود دارد و پتانسیل های بالقوه موجود از نظام مهندسی انتظار می رود بازوی وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن باشد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : از سازمان نظام مهندسی ساختمان انتظار می رود بازوی وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن باشد .

حسین جنتی در جمع اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت : انفعال در سازمان نظام مهندسی معنا ندارد این سازمان باید درخصوص تولید مسکن نظر و ایده بدهد و براساس تجارب و خلاقیت مهندسان در جهت ساخت و ساز مسکن تصمیم گیری کند .

وی افزود : با توجه به ساختار و نیروی متخصص انسانی که در این سازمان وجود دارد و پتانسیل های بالقوه موجود از نظام مهندسی انتظار می رود بازوی وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن باشد .

جنتی نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان را در تحقق فن آوری های نوین صنعت ساختمان و به روز بودن ساخت و سازها مطالبق با استاندارهای جهانی مهم خواند و خاطرنشان کرد : امروز آنچه از جامعه مهندسی انتظار می رود تحول آفرینی و شکل دهی در نظام ساخت و ساز است که این مهم با استفاده از ایده ها و تجارب مهندسان محقق می شود .




مطالب مرتبط

اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

نظرات کاربران