در حال بارگذاری ...
  • لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید خود از بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان ، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی را در روزآمد کردن دانش مدیران اجرایی ضروری دانست .

    رضا خالقی به همراه معاون و روسای ادارات مسکن و ساختمان این اداره کل از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بازدید کرد و از نزدیک تکنولوژی‌های روز صنعت ساختمان کشور را رصد و جهت بهره‌گیری از فناوری و امکانات روز کشور و دنیا در پروژه‌های ساختمانی ، با شرکت ها و فعالان حوزه ساختمان تبادل نظر کرد .

    خالقی در بازدید خود بر لزوم استفاده از ایده‌های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان تأکید کرد و شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی را در روزآمد کردن دانش مدیران اجرایی ضروری دانست .

    گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در تاریخ ۱۲ مردادماه با حضور مهرداد بذرپاش ؛ وزیر راه و شهرسازی ، مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران ، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه ، وزیر ارتباطات و فناوری روسیه ، سفرای کشورهای مختلف از جمله انگلستان ، آلمان ، اسپانیا ، چین ، ترکیه ، لهستان ، ایتالیا ، روسیه ، کره جنوبی ، تایوان ، تایلند و امارات و برخی از دست اندرکاران و فعالان صنعت ساختمان کشور در محل جایگاه بزرگ نمایشگاه بین المللی تهران ، آغاز بکار کرد و تا تاریخ ۱۵ مرداد فعالیت دارد .

    در این نمایشگاه ۷۵۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی از کشورهای انگلیس ، آلمان ، اسپانیا ، چین ، ترکیه ، لهستان ، ایتالیا ، روسیه ، کره جنوبی ، تایوان ، تایلند و امارات متحده عربی حضور دارند .

    سبک سازی ساختمان ، مقاوم سازی ، مسکن ارزان قیمت ، ساخت مسکن روستایی ، انبوه سازی و داخلی سازی ، اصلی‌ترین اهداف این رویداد است .




    مطالب مرتبط

    رشد بخش مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز رشد بخش مسکن عددی مطلوب باشد .

    |

    دغدغه مهم ما کیفیت مصالح ساختمانی بوده و از سال‌های گذشته مرکز تحقیقات ارائه گواهی‌نامه فنی به محصولات ساختمانی را در برنامه خود قرار داده است .

    |

    تبیین مقوله صنعتی‌سازی ، وضعیت دانش فنی و فناوری‌های نوین ساختمانی و ابنیه فنی در کشور ، مطلوب و قابل‌قبول است . حلقه گمشده در این بخش ، توجه ناکافی به موضوعاتی از جمله مدیریت ساخت ، مدیریت پروژه، مدیریت اطلاعات ساختمان و موارد نظایر آن است و راه برون‌رفت در این موضوع ، ...

    |

    مهندسان به‌عنوان زاینده تفکرات و دانش و اندیشه‌های منطقی نقش مهمی در عینیت بخشیدن به اهداف توسعه کشور دارند و از این‌رو ، آموزش مهندسان مجرب و حرفه‌ای بر پایه علوم و دانش روز از مهم‌ترین رسالت‌های آموزشی در کشورهای پیشرفته و از جمله کشورمان ایران ، محسوب می‌شود .

    |

    مهندسان صنعت ساختمان از جمله افراد تاثیرگذار در حوزه ساخت‌وساز محسوب می‌شوند و می‌توان گفت ایمنی ساختمان‌های در دست احداث با تلاش ، خلاقیت و مهم‌تر از آن وجدان کاری این قشر پیوند ناگسستنی دارد .

    |

    نظرات کاربران