در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین شهرهای باقیمانده طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی تا پایان مرداد ماه

    آماده سازی زمین برای ۶۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن خراسان رضوی با ارزش ۲۷۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که در حال حاضر  ۴۵ سایت در حال آماده سازی است . بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن در حال پرداخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در ۶۹ شهر استان تأمین شده ، در ۲۱ شهر در مراحل نهایی و ۶ شهر باقیمانده تا پایان مرداد جاری تعیین تکلیف و اقدامات لازم برای طراحی و سیر مراحل قانونی جهت واگذاری زمین های تامین شده به متقاضیان در حال انجام است .
    وحید داعی در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن استان که به ریاست نظری استاندار خراسان رضوی برگزار شد ، گفت : ۴۰ میلیون مترمربع زمین برای طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان رضوی تامین شده که ۱۵ برابر اراضی تامینی الحاقی مسکن مهر است .

    داعی در مورد پروژه های نیمه تمام مسکن مهر ، گفت : تلاش بر این است حداکثر تا پایان سالجاری این مساکن مهر تعیین تکلیف گردد . آماده سازی زمین برای ۶۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن خراسان رضوی با ارزش ۲۷۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که در حال حاضر  ۴۵ سایت در حال آماده سازی است . بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن در حال پرداخت است .

    داعی در ادامه درخصوص بازآفرینی شهری نیز افزود : عملکرد استان بر اساس درصد تحقق برنامه در کشور رتبه اول هستیم که بر این اساس اولویت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی را در این خصوص همراه با شرکت بازآفرینی شهری و وزارت راه و شهرسازی نوسازی مسکن اعلام کرد .

    وی در پایان نیز گزارشات مربوط به جوانی جمعیت ، سامانه اجاره بها و حبس زمین را به حاضران ارایه و در این خصوص به سوالات پاسخ گفت .

    گفتنی است در ابتدای جلسه فرمانداران و شهرداران دو شهرستان سبزوار و بجستان در جلسه حاضر و عملکرد و برنامه های آتی را ارایه کردند .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در سال ۱۴۰۲ برای تامین زمین مورد نیاز ...

    |

    نظرات کاربران