در حال بارگذاری ...

الحاق زمین ۲۴ هکتاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گنبد کاووس

این اراضی ظرفیت احداث دو هزار واحد را برای متقاضیان نهضت ملی مسکن دارد و پس از اتمام مراحل آماده سازی متقاضیان گنبدی تخصیص پروژه خواهند شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تهیه و ارسال طرح تفکیکی اراضی ۲۴ هکتاری گنبد کاووس به شورایعالی معماری و شهرسازی کشور و الحاق آن به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

مهدی ملک اظهار کرد : در راستای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم در حوزه تولید و عرضه مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان در شهرستان گنبد کاووس نسبت به تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود : در روزهای اخیر طرح تفکیکی اراضی ۲۴ هکتاری شهرستان گنبد کاووس به شورایعالی معماری و شهرسازی کشور ارسال شده و این اراضی به زودی به طرح نهضت ملی مسکن الحاق می شود .

ملک ادامه داد : این اراضی ظرفیت احداث دو هزار واحد را برای متقاضیان نهضت ملی مسکن دارد و پس از اتمام مراحل آماده سازی متقاضیان گنبدی تخصیص پروژه خواهند شد .

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصر یح کرد: در ادامه گفت: همچنین در حال حاضر توافقات لازم با دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر الحاق عرصه ای به مساحت هشت هکتار در حال انجام است .




مطالب مرتبط

طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

|

در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

|

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

نظرات کاربران