در حال بارگذاری ...
  • طرح اتصال شهر جدید پرند به چرمشهر با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود

    هزینه اجرای طرح حدود ۳۰۰ میلیاردتومان است که از محل منابع شرکت عمران شهرهای جدید تامین خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اتمام مطالعات طرح اتصال شهر جدید پرند به چرمشهر خبر داد و گفت : جاده پرند به چرمشهر با منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید احداث می‌شود .

    علیرضا جعفری از برنامه آن شرکت برای اتصال شهر جدید پرند به چرمشهر خبر داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه شروع مطالعات این طرح از خردادماه سال گذشته شروع شد ، گفت : مطالعات اتصال شهر جدید پرند به چرمشهر در بخش مطالعات اردیبهشت امسال ۱۰۰ درصد انجام شد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید ادامه داد : هزینه اجرای طرح حدود ۳۰۰ میلیاردتومان است که از محل منابع شرکت عمران شهرهای جدید تامین خواهد شد .

    جعفری شروع عملیات اجرایی این طرح را نیمه دوم امسال عنوان و در خصوص مزیت‌های اجرای این طرح گفت : اتصال شهر جدید پرند به آزادراه غدیر ، کاهش زمان سفر شهروندان که قصد سفر به جنوب و جنوب شرقی استان تهران ، استان‌های شرقی و استان‌های غرب تهران را دارند از جمله مزیت‌های این طرح است .

    به گفته وی، همچنین در  اجرای این طرح مهم در شهرهای جدید موضوع پدافند غیرعامل مورد تاکید و توجه است .




    مطالب مرتبط

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید کرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

    |

    سرعت ساخت در تولید نوظهور بسیار بالاست و باید تامین مالی هم سریع باشد و ساخت نمی‌تواند معطل تامین مالی باشد .

    |

    نظرات کاربران