در حال بارگذاری ...

اعطای تسهیلات کمک ودیعه اسکان موقت در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری

متقاضیانی که ملک آن‌ها در بافت‌های ناکارآمد شهری (بافت فرسوده) واقع شده است می‌توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی جهت برخورداری از تسهیلات مذکور نسبت به ثبت تقاضا در سامانه به آدرس facility.udrc.ir اقدام کنند . 

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از توافقات انجام شده با صندوق کارآفرینی امید توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد و افزود : افرادی که ملک‌شان در محدوده بافت‌های ناکارآمد شهری قرار دارد می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده شرکت بازآفرینی شهری ایران نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از اعطای تسهیلات اسکان موقت توسط صندوق کارآفرینی امید خبر داد و افزود : با توجه به توافقات انجام شده توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران با صندوق کارآفرینی امید ، این تسهیلات در کلانشهرها تا سقف ۱۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها تا سقف ۹۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماه قابل پرداخت است .

شایان ذکر است ؛ متقاضیانی که ملک آن‌ها در بافت‌های ناکارآمد شهری (بافت فرسوده) واقع شده است می‌توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی جهت برخورداری از تسهیلات مذکور نسبت به ثبت تقاضا در سامانه به آدرس facility.udrc.ir اقدام کنند . 

شهروندان می‌توانند جهت استعلامات وقوع ملک خود در بافت فرسوده به سایت شرکت بازآفرینی شهری ایران به آدرس udrc.ir مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس کل دادگستری استان تهران از راه‌اندازی ۱۰ هیات به منظور اجرای ماده ۹ قانون حمایت از احیا ، بهسازی و نوسازی بافت‌های ...

|

بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

|

در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

|

سرعت نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با توجه به وجود امکانات زیربنایی و روبنایی در این محدوده‌ها ، از سرعت بالایی برخوردار است و بازآفرینی شهری به بازگشایی معابر در این محدوده‌ها با کمترین هزینه به شهرداری‌ها کمک می‌کند .

|

نظرات کاربران