در حال بارگذاری ...
  • اعطا تسهیلات کمک ودیعه مسکن به ۷ هزار و ۴۱۶ نفر از متقاضیان در استان قم

    از تعداد کل ثبت نام کنندگان این دوره ، ۱۰۰۸۲ متقاضی واجد شرایط شناخته شده اند و ۵۷۱۷ درخواست نیز در مرحله تعیین شعبه و معرفی به بانک است . در مجموع ، درخواست ۳۴۶۸ متقاضی برای دریافت وام کمک ودیعه مسکن به دلایل مختلف رد شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت : در فاز سوم ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن که از خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده است تاکنون ۷۴۱۱ متقاضی قمی این تسهیلات را دریافت کرده اند .

    سید محمد صادق سیدی اظهار کرد : از سال ۹۹ ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن در کشور براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و در راستای حمایت از مستاجران آغاز شد . در فاز سوم این طرح که از خرداد سال جاری آغاز شده است ۳۱۳۳۹ متقاضی تاکنون در سامانه موفق به نام نویسی شده اند .

    سیدی توضیح داد : از تعداد کل ثبت نام کنندگان این دوره ، ۱۰۰۸۲ متقاضی واجد شرایط شناخته شده اند و ۵۷۱۷ درخواست نیز در مرحله تعیین شعبه و معرفی به بانک است . در مجموع ، درخواست ۳۴۶۸ متقاضی برای دریافت وام کمک ودیعه مسکن به دلایل مختلف رد شده است .

    به گفته سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم تا کنون ۷۴۱۶ فقره تسهیلات کمک ودیعه مسکن در فاز سوم به متقاضیان اعطا شده است .

    سیدی در خصوص ثبت نام های دوره های قبل توضیح داد : طی سال های گذشته در دو نوبت فاز یک و فاز دوم ثبت نام انجام شد که در فاز یک (سال ۱۳۹۹) بیش از شش هزار و در فاز دو (سال ۱۴۰۰) حدود پنج هزار فقره وام تسهیلات کمک ودیعه مستاجرین از سوی بانک های عامل به متقاضیان اعطا شد .

    وی در پایان خاطرنشان کرد : در مجموع سه فاز ثبت نامی تاکنون حدود ۱۸۳۲۳ مستاجر قمی ، وام کمک ودیعه مسکن را دریافت کرده اند .




    مطالب مرتبط

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران