در حال بارگذاری ...
  • تامین ۲۴۰ هکتار زمین در استان لرستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    این اراضی در حال حاضر در مراحل آماده‌سازی قرار دارد که امیدواریم روند آماده‌سازی به سرعت تمام شود تا زمین‌ها در اختیار مردم قرار گیرد و تامین مسکن آنها به سرعت انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان لرستان اعلام کرد : علیرغم توپوگرافی سخت منطقه تاکنون در این استان حدود ۲۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است .

    ارسلان مالکی در بازدید از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان ، گفت : وضعیت توپوگرافی کوهستانی و سرسخت این استان و محاط شدن شهرهای استان در میان اراضی کشاورزی شرایط را برای تامین زمین دشوار کرده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از اراضی ۴۰ هکتاری نورآباد لرستان ، افزود : این سایت در مجموع ۷۰ هکتار است که ۴۰ هکتار آن در ۴ فاز در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت . این اراضی در حال حاضر در مراحل آماده‌سازی قرار دارد که امیدواریم روند آماده‌سازی به سرعت تمام شود تا زمین‌ها در اختیار مردم قرار گیرد و تامین مسکن آنها به سرعت انجام شود .

    مالکی همچنین از اراضی طرح نهضت ملی الفت‌آباد نیز بازدید کرد .

    وی در توضیح آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه ، گفت : این پروژه ۱۸۰۰ واحدی در ۴ فاز به بهره‌برداری خواهد رسید و در فاز اول آن حدود ۶۵۶ واحد آن در حال آماده سازی است .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک‌روزه خود به استان لرستان از پروژه‌های ۷۱۵ واحدی خرم‌آباد ، ۲ هزار و ۲۰۰ واحدی کوی آبشار و اراضی ۴۴ هکتاری حاصل از توافق با بخش خصوصی هم بازدید کرد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    نظرات کاربران