در حال بارگذاری ...

تکذیب انتساب طرح مسکن ۲۵ متری به وزارت راه‌ و شهرسازی

دولت همواره موضوع مسکن را در اولویت برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های در حال انجام خود دارد و طرح و پیشنهادات خود را بعد از طی مراحل کارشناسی و فنی از مجاری معتبر و رسمی اعلام می‌کند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌ و شهرسازی ، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها را مبنی بر اینکه «طرح مسکن ۲۵ متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است ، کذب خواند .

وحید قربانی اعلام کرد : وزارت راه و شهرسازی نه تنها چنین طرحی را ارائه نکرده است بلکه طرح‌های خارج از دولت در خصوص خانه‌های ۲۵ متری را تایید هم نمی‌کند .

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برخی ادعاها در خصوص ارائه چنین طرحی و تایید دولت تأکید کرد : نظرات ، طرح‌ها و پیشنهادات مدیران و مسئولان وزارت راه‌وشهرسازی در خصوص مسکن به طور روزانه در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر می‌شود و قابل استفاده برای اصحاب رسانه و عموم شهروندان است لذا هر گونه نظر و طرح خارج از این مسیر ، مورد تایید این وزارتخانه نیست .

وی تصریح کرد : دولت همواره موضوع مسکن را در اولویت برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های در حال انجام خود دارد و طرح و پیشنهادات خود را بعد از طی مراحل کارشناسی و فنی از مجاری معتبر و رسمی اعلام می‌کند .




نظرات کاربران