در حال بارگذاری ...
  • ۲۲ هکتار رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران طی چهار ماه نخست سال جاری

    ۴۸ مورد از این رفع تصرفات با حکم قضایی و ۸۶ مورد به صورت فوری بوده است که در مجموع ۱۳۴ مورد عملیات رفع تصرف انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حسین جنتی از کار مستمر و برنامه ریزی موثر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در راستای رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی در چهار ماهه اول امسال خبر داد

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : با هماهنگی‌ها و تعامل صورت گرفته در سطح شهرهای استان با نیروی انتظامی و دادستانی و با برنامه ریزی مستمر و منظم در سطح مدیران و همکاران راه و شهرسازی توانستیم ۲۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی را آزاد سازی کنیم .

    وی گفت : ۴۸ مورد از این رفع تصرفات با حکم قضایی و ۸۶ مورد به صورت فوری بوده است که در مجموع ۱۳۴ مورد عملیات رفع تصرف انجام شده است .

    جنتی هوشیاری و تلاش یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان تهران را عامل موفقیت و اهرمی پیش برنده در مسیر مبارزه با زمین خواری عنوان کرد و گفت : اداره حقوقی نیز به خوبی در این خصوص پشتیبانی‌های لازم را انجام داده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان مجموع مساحت رفع تصرفات را ۲۲ هکتار و ارزش ریالی آن را ۲۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : حفظ بیت‌المال ، صیانت از سرمایه‌های ملی، مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مهمترین وظایف این اداره کل و خط قرمز تمامی همکاران من در راه و شهرسازی استان تهران است . ‌




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    نظرات کاربران