در حال بارگذاری ...
  • بازدید معاون حراست وزارت راه و شهرسازی از طرح های ملی مسکن در استان قزوین

    هدف از بازدید از طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در سطح استان، بررسی و احصای موانع و مشکلات بوده که در همین راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گزارشی از روند پیشرفت و کارهای انجام شده ارائه کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس حراست معاونت مسکن و ساختمان از طرح های نهضت ملی مسکن در شهر مهرگان استان قزوین بازدید شد .

    بیدوند معاون امور استان‌ها در مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی ، کرمی رئیس حراست معاونت مسکن و ساختمان ، مسئولین و کارشناسان اداره حراست و معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و جمعی از مسئولان از طرح های نهضت ملی مسکن در شهر مهرگان بازدید به عمل آوردند .

    هدف از بازدید از طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در سطح استان ، بررسی و احصای موانع و مشکلات بوده که در همین راستا مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گزارشی از روند پیشرفت و کارهای انجام شده ارائه کرد .




    مطالب مرتبط

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران