در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مراسم قرعه کشی سایت ۳.۶ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در شهر قره آغاج

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود مراسم قرعه کشی جهت تخصیص قطعات آماده سازی شده سایت ۳.۶ هکتاری طرح نهضت ملی در شهر قره آغاج برگزار شد .

    این مراسم که با حضور امام جمعه محترم شهرستان چاراویماق ، معاونت عمرانی فرمانداری و مدیر بنیاد مسکن شهرستان و رییس اداره راه و شهرسازی هشترود - چاراویماق برگزار شد .

    خالقی رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود افزود : تعداد ۲۰ قطعه از قطعات آماده سازی شده سایت ۳.۶هکتاری قره آغاج بصورت قطعات تک واحدی حیاط دار با انجام قرعه کشی به واجدین شرایط تخصیص یافت .

    لازم به ذکر است پیرو حضور مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان در شهرستان چاراویماق و هماهنگی صورت گرفته عملیات خاکبرداری قطعات مذکور بدون تحمیل هزینه به واجدین شرایط انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    نظرات کاربران