در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۱۰۰ هزار مترمربع زمین ملی و دولتی طی یک روز در شهرستان دماوند

    تمامی رفع تصرفات ذکر شده طی یک روز کاری از ساعات آغازین صبح تا پاسی از شب به طول انجامیده است که با همکاری دادگستری رودهن ، شهرداری رودهن ، اداره جهاد کشاورزی ، عوامل کلانتری و یگان امداد انجام شده و هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف به متراژ صد هزار متر مربع در سه پلاک ارزشمند چناران ، نوده و گلاهک شهرستان دماوند خبر داد .

    حسین جنتی گفت : مساحت رفع تصرفات در پلاک ۳۱ نوده ، ۵۴ اصلی چناران و ۱۱ اصلی گلاهک صد هزار متر مربع است که در این خصوص یگان حفاظت اراضی شرق استان تهران و کارشناسان اداره حقوقی بسیار خوب عمل کرده اند .

    وی ارزش ریالی این رفع تصرفات را ده هزار میلیارد ریال عنوان کرد . تمامی رفع تصرفات ذکر شده طی یک روز کاری از ساعات آغازین صبح تا پاسی از شب به طول انجامیده است که با همکاری دادگستری رودهن ، شهرداری رودهن ، اداره جهاد کشاورزی ، عوامل کلانتری و یگان امداد انجام شده و هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است .

    مدیرکل راه و شهرسازی در پایان خاطر نشان کرد : این اداره کل تصرفات زمین خواران در شرق استان تهران را به دقت رصد می‌کند و با هر گونه تعرض به بیت المال مبارزه خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    طی یکسال بیش از ۶۲ هزار و ۹۰۰ ساعت گشت زنی توسط تیم های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شد و این تیم های عملیاتی و گشت خودرویی نسبت به پیمایش روزانه ، گشت زنی و رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش اقدام کردند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف اراضی ، فوراً ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از رفع ۴۴۴ فقره تصرف ظرف ده ماه سال جاری در استان خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اجرای احکام قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به ...

    |

    نظرات کاربران