در حال بارگذاری ...

واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده اشاره کرد و گفت : در این راستا در فاز اول در محدوده اراضی کوی زیتون ۴۰۰ قطعه زمین به متراژ ۱۸۰ متر مربع به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان تحویل داده خواهد شد .

اصغر اسماعیلی در جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن استان در محل استانداری زنجان به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده اشاره کرد و گفت : در فاز اول در محدوده اراضی کوی زیتون ۴۰۰ قطعه زمین به متراژ ۱۸۰ متر مربع به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت در شهر زنجان تحویل داده خواهد شد و طی سال گذشته هم سه واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند سه قلو تحویل داده شد .

در ادامه استاندار زنجان از سفر وزیر راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش به استان زنجان خبر داد و گفت : تعداد زیادی از واحدهای مسکونی در قالب های مختلف شهری و روستایی توسط وزیر راه و شهرسازی به متقاضیان واگذار می شود .

محسن افشارچی ابراز کرد : خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده بسیار پای کار است و برای تحقق این برنامه مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد .

وی با ابراز خرسندی از اینکه در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان ۴۰۰ قطعه زمین در محدوده اراضی کوی زیتون در غرب شهر زنجان به واجدین شرایط قانون جوانی جمعیت و خانواده واگذار می شود ، گفت : اجرای این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان با مدیریت خوبی در حال انجام است . در این سفر وزیر راه و شهرسازی از پروژه های بخش راه در استان زنجان هم بازدید خواهند کرد .




مطالب مرتبط

در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

|

باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

|

فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط شرکت های خدمات رسان در ...

|

در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

|

نظرات کاربران