در حال بارگذاری ...
  • پیگیری و تسریع در تکمیل ۶ بیمارستان با مجموع یک‌هزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

    ۶ بیمارستان مصوبه سفر رییس‌جمهور میانگین پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی دارد و در برنامه است تا در سال مالی پیش‌رو به اتمام برسد و تحویل بهره‌بردار شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برای تکمیل ۶ بیمارستان مصوبه سفر رییس‌جمهور با مجموع یکهزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی در سال مالی پیش‌رو خبر داد .

    علی نبیان برنامه‌های آن سازمان را در اجرای پروژه‌های درمانی و بیمارستانی ، تشریح کرد . تکمیل ۶ پروژه بیمارستانی با مجموع یک‌هزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی که جزو مصوبات سفر رییس‌جمهور است در برنامه تکمیل برای سال جاری قرار دارد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد : ۶ بیمارستان مصوبه سفر رییس‌جمهور میانگین پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی دارد و در برنامه است تا در سال مالی پیش‌رو به اتمام برسد و تحویل بهره‌بردار شود .

    نبیان در بیان جزئیات این بیمارستان‌ها گفت : بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) شهر خمین با ۱۳۰ تخت و ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام عملیات احداث است . بیمارستان ۴۰۰ تختی آموزشی رشت با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ، بیمارستان ۳۴۱ تختی آموزشی ساری با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ، بیمارستان ۵۴ تختی جایگزین خاتم‌الانبیاء شوشتر با ۷۵ درصدپیشرفت فیزیکی ، بیمارستان ۲۶۰ تختی جایگزین کرج با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی و طرح توسعه بیمارستان آموزشی ۲۷۲ تختی تربت‌حیدریه با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در برنامه سازمان مجری برای تکمیل در سال مالی جاری قرار دارد .

    وی تصریح کرد : سازمان مجری تلاش و پیگیری می‌کند تا این پروژه‌های بیمارستانی در کوتاه‌ترین زمان ، تکمیل و برای ارایه خدمت به مردم تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود .




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران