در حال بارگذاری ...
  • بازآفرینی سکونتگاه غیررسمی یحیی‌آباد در حال اجرا است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح‌های بازآفرینی در یحیی آباد این شهرستان خبر داد .

    امیر حسین عصارزاده در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد : در فاز اول برای انجام اقدامات بازآفرینی در یحیی آباد، یک باب مدرسه جانمایی شد که با تامین اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان به پیمانکار تحویل شده است . به لطف خدا این مدرسه مهر ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد و دانش آموزان منطقه محروم یحیی آباد از مزایای آن استفاده خواهند کرد .   

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان تجهیزات برای روشنایی معابر یحیی آباد تامین شده و در مرحله تحویل به اداره برق است ، گفت : پیمانکار نیز انتخاب شده و نصب تجهیزات روشنایی در معابر در سریع ترین زمان ممکن اجرا می‌شود .  

    وی با بیان اینکه سال گذشته معابر اصلی در یحیی آباد با کمک های خیران ، تامین قیر توسط سپاه و همراهی شهرداری آسفالت شد ، خاطرنشان کرد : در خصوص سایر زیرساخت‌های مورد نیاز یحیی آباد از جمله درمانگاه ، زمین‌های ورزشی ، فضای سبز ، پل ، ساخت مدارس و آسفالت معابر مصوبات بسیار خوبی اخذ شده است .   

    عصارزاده با بیان اینکه یک درمانگاه در یحیی آباد توسط خیر در حال ساخت و در مرحله اجرای تاسیسات است ، افزود : امید است این درمانگاه در سریع‌ترین زمان ممکن بهره برداری شده و در اختیار مردم قرار گیرد .  

    وی با اشاره به اینکه زمینی به مساحت ۹۰ هزار متر تملک کردیم که طرح‌های تفکیکی آن از طریق مشاور آماده شده است ، گفت : پیگیری‌های لازم جهت تصویب طرح‌های تهیه شده در کمیسیون‌های مربوطه در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : بازنگری بافت فرسوده شهر گلپایگان در حال بررسی و اقدام است .

    |

    بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

    |

    در هفته دولت سال جاری ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در علی آباد کتول که در قالب خودمالک ساخته شده بهره برداری می شود . همچنین در این ایام مساجد سایت های مسکن مهر سایت الازمن و نوده کتول نیز افتتاح می شود .

    |

    تاکنون بیش از ۵۰ حق برای مالکان واحدهای فرسوده احصا شده است و اعضای شورای شهرها می‌توانند به سبب تعامل و ارتباط نزدیکی که با شهروندان دارند آن‌ها را با این حقوق آشنا کنند . از سوی دیگر از اعضای شورای شهرها انتظار می‌رود در برابر مسئولانی که ممکن است حاضر به اجرای قوانین ...

    |

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    نظرات کاربران