در حال بارگذاری ...
  • نظام شهرسازی خانواده‌ محور در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه آن شرکت برای شکل گیری نظام شهرسازی خانواده محور خبر داد .

    علیرضا جعفری از برنامه آن شرکت برای هویت‌بخشی به فضاهای شهری در شهرها و شهرک‌های جدید خبر داد . تبیین خط‌مشی نظام شهرسازی در شهرهای جدید قابلیت تحقق و اجرایی شدن دارد . بنابراین در تلاش هستیم تا در کنار ساخت مسکن در شهرها و شهرک‌های جدید از ظرفیت الگوسازی در فضاهای شهری شهرهای جدید برای تبیین نظام شهرسازی بهره کامل را ببریم که اینکار را در ساخت شهرک‌ها و شهرهای جدید مبنای کار قرار داده‌ایم .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بخشی از صحبت‌های خود با بهره‌گیری از سخنان رهبر انقلاب برای شکل‌گیری تمدن‌ نوین اسلامی و حفظ گفتمان‌ها در نظام شهری و شهرسازی بر تقویت این دیدگاه در شهرهای جدید تاکید کرد .

    وی آینده‌پژوهی در شهرهای جدید با رویکرد هوشمندسازی را بخشی از برنامه‌های شرکت عمران شهرهای جدید عنوان کرد .

    جعفری با اشاره به اینکه نظام شهرسازی در دنیا ، انسان محور است گفت : نظام شهرسازی خانواده‌محور در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید کرد ...

    |

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

    |

    نظرات کاربران