در حال بارگذاری ...
  • تخصیص زمین به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد .

    هادی عباسی اصل از برنامه افتتاح ۵۰ هزار واحد مسکونی در هفته دولت خبر داد .

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : برنامه‌ریزی شده تا در هفته دولت حداقل ۵۰ هزار وارد افتتاح شود .

    عباسی‌اصل همچنین از ثبت‌نام ۲۰۰ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت برای دریافت زمین خبر داد و افزود : تاکنون به حدود ۳۳ هزار نفر زمین تخصیص یافته و تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان نیز پرداخت شده است .




    مطالب مرتبط

    در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

    |

    با توجه به آمار متقاضیان این طرح در استان ، باید یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار زمین به این موضوع اختصاص داده شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    نظرات کاربران