در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۱۸۹۰ واحد به بانک ملی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی

    بر اساس خروجی های اخذ شده از سامانه نهضت ملی مسکن ، از تعداد ۱۸۹۰ واحد مجموعاً تعداد ۳۳۲ واحد انعقاد قرارداد انجام شده است و مابقی در حال تکمیل مدارک و مراجعه به بانک هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از معرفی ۱۸۹۰ واحد به بانک ملی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    جلسه قرارگاه مسکن کشور با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل و هیآت مدیره بانک ملی ، معاونین وزارت و مدیران کل راه و شهرسازی استانها برگزار و چالش‌های پیش رو و اتخاذ راهکار و تصمیم مقتضی در خصوص طرح های نهضت ملی مسکن بررسی شد .

    سیدعلی میر کریمی ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد : از ۱۸۹۰ واحد معرفی شده به بانک ملی ، ۱۰۶۵ واحد مسکن شهری و ۸۲۵ واحد مسکن روستایی است . از تعداد ۱۰۶۵ واحد مسکن شهری ، ۹۹۱ واحد در قالب خود مالکین و ۷۴ واحد در قالب گروه های ساخت به بانک ملی در استان معرفی شده است .

    میرکریمی افزود : بر اساس خروجی های اخذ شده از سامانه نهضت ملی مسکن ، از تعداد ۱۸۹۰ واحد مجموعاً تعداد ۳۳۲ واحد انعقاد قرارداد انجام شده است و مابقی در حال تکمیل مدارک و مراجعه به بانک هستند .

    گفتنی است در این جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین و کارشناسان مربوطه و همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیرعامل شعب بانک ملی استان به صورت ویدیو کنفرانس حضور یافتند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران