در حال بارگذاری ...
  • آغاز احداث بیش از هزار و ۳۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان

    عملیات احداث حدود ۱۳۴۱ واحد در زمینی به مساحت حدود ۲۴ هکتار طی هفته گذشته در شیروان آغاز شده است و پیمانکار پروژه تجهیز کارگاه را در هفته گذشته انجام داده است . این ۱۳۴۱ واحد در زمین کنار فنی و حرفه ای شیروان احداث خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آغاز احداث بیش از هزار و ۳۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان طی هفته گذشته خبر داد .

    سید علی میرکریمی گفت : بعد از کش و قوس های فراوان و پیگیری های این اداره کل و نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شیروان ، پروژه محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن (ع) در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل کمیته امام ، بهزیستی ، بنیاد شهید در شهر شیروان آغاز شد .

    وی اظهار داشت : عملیات احداث حدود ۱۳۴۱ واحد در زمینی به مساحت حدود ۲۴ هکتار طی هفته گذشته در شیروان آغاز شده است و پیمانکار پروژه تجهیز کارگاه را در هفته گذشته انجام داده است . این ۱۳۴۱ واحد در زمین کنار فنی و حرفه ای شیروان احداث خواهد شد .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه اضافه کرد : تاکنون در شهر شیروان ۱۰۳۰۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۷۸۳ نفر تایید شدند و ۱۵۴۶ نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اخذ اسناد ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد خبر داد ...

    |

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    نظرات کاربران