در حال بارگذاری ...
  • اعطای زمین به ۶۳۱ نفر از متقاضیان در استان اصفهان همزمان با هفته دولت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ۱۰ ها پروژه در حوزه مسکن و اعطای زمین به ۶۳۱ نفر از جمله واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، همزمان با هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود .

    علیرضا قاری‌قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به افتتاح ، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ ها پروژه این اداره‌کل همزمان با هفته دولت ، اظهار کرد : تخصیص زمین به ۶۳۱ نفر در ۱۳ شهر استان اصفهان به ویژه واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، از جمله این موارد است .  

    وی افتتاح ۳۹۰ واحد باقیمانده پروژه مسکن مهر آران و بیدگل ، ۷۵۶ واحد مسکونی پروژه‌های بازآفرینی شهری و خود مالکان در ۱۰ شهر استان و همچنین چهار هزار واحد مسکونی روستایی در ۲۸ شهر را از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های حوزه مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برشمرد که در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود . 




    مطالب مرتبط

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند .

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران