در حال بارگذاری ...
  • افتتاح و کلنگ‌زنی حدود ۵ هزار واحد مسکن در استان مازندران طی هفته دولت

    هزار و ۸۳۶ واحد مسکن در شهرهای آمل (۱۰۰۰ واحد) ، خنارآباد ساری (۳۰۰ واحد) ، محمودآباد (۲۰۰ واحد) ، رویان (۲۰۰ واحد) و شیرگاه (۱۳۶ واحد) در طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هکتار در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت : در هفته دولت امسال حدود ۳ هزار واحد مسکن به بهره‌برداری و هزار و ۸۳۶ واحد کلنگ‌زنی می‌شود .

    علی دیوسالار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، اظهار کرد : هفته دولت نماد تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی است . بی‌شک همه ما باید با تاسی از این شهیدان والامقام و با بهره‌گیری از تلاش و کوشش این عزیزان ، در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته و زمینه‌های توسعه روز افزون کشور در حیطه‌های مختلف به ویژه حوزه راه و شهرسازی را فراهم کنیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این اداره کل در هفته دولت ، افزود : در هفته دولت امسال هزار و ۸۶ واحد (مسکن مهر) در شهرهای ساری ، چالوس، نکا، رامسر، شیرگاه، بابل ، فریدونکنار افتتاح می‌شود .

    دیوسالار افزود : هزار و ۸۳۶ واحد مسکن در شهرهای آمل (۱۰۰۰ واحد) ، خنارآباد ساری (۳۰۰ واحد) ، محمودآباد (۲۰۰ واحد) ، رویان (۲۰۰ واحد) و شیرگاه (۱۳۶ واحد) در طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هکتار در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود .

    وی گفت: هزار و ۸۲۶ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی و بافت فرسوده شهری در شهرهای ساری، آمل، قائمشهر ، بهشهر و بابلسر به بهره‌برداری می‌رسد .

    دیوسالار از افتتاح پروژه مجتمع اداری سردار شهید هاشمی شهرستان سیمرغ با اعتبار بیش از ۱۹۱ میلیار ریال در هفته دولت خبر داد و گفت : محوطه زمین این پروژه به طول هزار و ۷۵۰ مترمربع بوده و محوطه‌سازی ۶۴۰ مترمربع و دیوارکشی به طول ۱۴۰ مترمربع انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    در هفته دولت امسال ۳ هزار و ۷۰۸ واحد مسکن شامل ۱۸۶ واحد حمایتی ، ۲۵۶ واحد مسکن مهر ، هزار و ۷۳۸ واحد خودمالکی ، هزار و ۲۰۵ واحد بازآفرینی و ۳۲۳ واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود . این واحدهای مسکونی در شهرهای ساری ، میاندورود (سورک) ، بابلسر ، آمل ، بابل ، شیرگاه و بهشهر تحویل ...

    |

    نظرات کاربران