در حال بارگذاری ...
  • مشکلات ۲۴ هزار واحد مسکن مهر تعاونی‌ها برطرف می‌شود

    ورود اتاق تعاون برای رفع اختلافات داخلی و پیشبرد پروژه‌ها ضروری است و این مشکلات با تعامل حل خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترک با رئیس اتاق تعاون ایران بر تلاش برای احصا و رفع مشکل ۲۴ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های مسکن تاکید کرد .

    ارسلان مالکی با بیان اینکه باید واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در کشور به اتمام برسد ، گفت : در جلسه مشترک با رئیس اتاق تعاون ایران بر تلاش برای احصا و رفع مشکل ۲۴ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های مسکن ، در جهت حل مشکل تعاونی‌ها پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک با اتاق تعاون مطرح شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : ورود اتاق تعاون برای رفع اختلافات داخلی و پیشبرد پروژه‌ها ضروری است و این مشکلات با تعامل حل خواهد شد .

    وی بر استمرار جلسات مشترک با اتاق تعاون تاکید و اضافه کرد : هم در سطح ملی و هم در سطح استان باید جلسات مستمر هفتگی برگزار شود تا مشکل هر کدام از تعاونی‌های مسکن مهر احصا و رفع شود .

    مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین از فعالیت حدود ۲۰۰ هزار تعاونی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد : از طریق اتاق تعاون استان‌ها می‌توان به کار آن‌ها بهتر رسیدگی کرد .

    وی اعلام کرد : بیشترین تعاونی‌های مشکل دار در استان خوزستان قرار دارند که برای حل مشکل این واحدها باید تلاش بیشتری از سوی مسئولان استان صورت گیرد و دولت برای رفع این مشکلات تلاش و مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    نظرات کاربران