در حال بارگذاری ...
  • تخصیص پروژه به ۶۴۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نجف آباد

    در شهر نجف آباد ، هشت هزار و ۹۱۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که هزار و ۳۱۳ نفر واجد شرایط هستند و در شهر دهق هم ۴۵۶ نفر از ۱ هزار و ۲۸۶ ثبت نامی ، واجد شرایط شناخته شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، برای ۶۴۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نجف آباد ، تخصیص پروژه انجام شده است .

    مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : تخصیص پروژه برای ۶۴۰ متقاضی نهضت ملی مسکن شهرستان نجف آباد از دو هزار و ۲۵۰ متقاضی پالایش شده انجام شده است . ۹۴۰ نفر از متقاضیان این طرح واریز وجه کرده اند و کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نجف‌آباد، بیش از ۱۵ هزار نفر بوده‌اند.  

    وی در ادامه به تفکیک آمار متقاضیان شهرهای مختلف شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و گفت : در شهر نجف آباد ، هشت هزار و ۹۱۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که هزار و ۳۱۳ نفر واجد شرایط هستند و در شهر دهق هم ۴۵۶ نفر از ۱ هزار و ۲۸۶ ثبت نامی ، واجد شرایط شناخته شدند .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد ادامه داد : در شهر علویجه نیز از ۱ هزار و ۲۳۰ ثبت نامی ، ۲۴۸ نفر و در شهر گلدشت هم، ۲۲۴ نفر از ۳ هزار و ۶۴ متقاضی ، حائز شرایط شده‌اند .  

    وی با بیان اینکه در شهر جوزدان ، از ۶۲۲ ثبت نامی ، ۱۰ نفر واجد شرایط شدند و در شهر کهریز سنگ فقط دو نفر از ۴۴ ثبت نامی واجد شرایط بوده اند اظهار کرد : برای متقاضیان واجد شرایط شهرهای کهریزسنگ و جوزدان ، پیش بینی تخصیص زمین در شهرهای نجف آباد و گلدشت در نظر گرفته شده است .  

    فولادی عنوان کرد : احداث ۵۷۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شمال شهر نجف آباد در دست اقدام است که زمین آن از زمین های مازاد دستگاه های اجرایی بوده و کاربری آن از کشاورزی و باغی به مسکونی تعیین کاربری شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی است . زیربنای این پروژه ۹۲ هزار مترمربع است و در قالب ۱۷ بلوک احداث می‌شود .  

    شهرستان نجف آباد ، سومین شهرستان پرجمعیت استان اصفهان با حدود ۳۵۰ هزار نفر جمعیت است .




    مطالب مرتبط

    شهر نجف آباد ، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت ، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران