در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در هفته‌های آتی

    در صدد هستیم تا در پایان سال ۱۴۰۳ ، تعداد ۶ هزار واحد مسکونی مهر که پیشرفت فیزیکی کمی دارند تکمیل و تحویل متقاضیان شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران پردیس با اعلام اینکه عملیات اجرای متروی تهران - پردیس به زودی آغاز می‌شود از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در هفته‌های آتی خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه در خصوص افتتاح‌های هفته دولت آن شرکت در شهر پردیس توضیح داد : ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس با تامین تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی آماده تحویل در هفته دولت است.

    سرپرست شرکت عمران پردیس ادامه داد : در برنامه است تا بخش دیگری از واحدهای مسکن مهر پردیس در هفته دولت تحویل متقاضیان شود . در صدد هستیم تا در پایان سال ۱۴۰۳ ، تعداد ۶ هزار واحد مسکونی مهر که پیشرفت فیزیکی کمی دارند تکمیل و تحویل متقاضیان شود .

    این مقام مسئول از اجرایی شدن پروژه مصلی در شهر پردیس خبر داد .

    وی در خصوص متروی تهران - پردیس نیز گفت : عملیات متروی تهران - پردیس به زودی اجرایی می‌شود . هم اکنون این طرح در جلسه استانی مطرح و تصویب شده است که با ارجاع آن به کمیسیون ترافیک و تایید آن کمیسیون ، این پروژه به زودی در شهر پردیس آغاز خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

    |

    حدود ۳۲ هزار واحد از مسکن مهر باقیمانده کشور مربوط به شهرهای جدید است که عمده این مسکن‌ها یعنی ۱۳۸۰۰ واحد مربوط به شهر جدید پردیس است که علت آن هم شرایط خاص توپوگرافی و زمان کلید خوردن پروژه است . ما همت را بر این گذاشتیم پروژه‌ها را در سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۱۵ پروژه روبنایی-خدماتی هم زمان با افتتاح و تحویل ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شد .

    |

    نظرات کاربران