در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از ۱۹ هزار و ۱۸۹ واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده همزمان با هفته دولت

    نوسازی بافت‌های فرسوده و کمک به کاهش بافت‌های فرسوده شهرها یکی از سیاست‌هایی بوده که دولت سیزدهم در برنامه کلان خود قرار داده است و تعهد کرده تا سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری نوسازی و بهسازی کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با هفته دولت ۱۹ هزار و ۱۸۹ واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده بهره‌برداری می‌شود .

    بر اساس گزارش‌ها و آمارهای ارایه شده از ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحدی که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود ۱۹ هزار و ۱۸۹ واحد در بافت‌های فرسوده توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران نوسازی و احداث شده است .

    شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرده است که ۵ هزار و ۱۷۳ پروژه در قالب ۱۹ هزار و ۱۸۹ واحد در مشارکت مردمی نوسازی شده است . ارایه تسهیلات بافت فرسوده ، تخفیف‌های پروانه ، عوارض ساختمانی ، انشعابات و مشوق‌های شهرسازانه برنامه‌های اجرایی شرکت بازآفرینی شهری ایران و مجموعه دولت برای نوسازی مسکن مردمی است .

    نوسازی بافت‌های فرسوده و کمک به کاهش بافت‌های فرسوده شهرها یکی از سیاست‌هایی بوده که دولت سیزدهم در برنامه کلان خود قرار داده است و تعهد کرده تا سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری نوسازی و بهسازی کند .

    در کنار نوسازی واحدهای مسکونی ، شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان یکی از مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی و منطبق با سیاستگذاری این وزارتخانه اقدام به بهسازی محلات و معابر و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی کرده است که در کنار احداث مسکن این اقدامات در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش بافت‌های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی برای بهبود کیفیت زندگی مردم در اقساط نقاط کشور است . 




    مطالب مرتبط

    در حوزه خدمات روبنایی و زیربنایی هزار و ۲۵۴ پروژه نیمه تمام در دست اجراست که از این میان ۷۳۸ پروژه به اتمام رسیده است . همچنین تاکنون شرکت بازآفرینی شهری ایران برای بهسازی و آسفالت ۲ هزار و ۵۰ کیلومتر طول از معابر خاکی محلات هدف کارسازی کرده و بنا داریم در سال آینده نیز هزار ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    در دولت سیزدهم عملیات نوسازی بیش از ۲۸۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شد که نسبت به تمامی دولت‌های گذشته میزان رکورد نوسازی را به خود اختصاص داده است .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    نظرات کاربران