در حال بارگذاری ...
  • طرح های جامع شهرهای اصفهان ، مبارکه ، نایین و نطنز با رویکردهای نوین و بازآفرینی شهری در حال تهیه است

    با توجه به اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال ، همه شهرهای استان اصفهان از طرح های جامع ، تفصیلی و مصوب برخوردار شوند ، هم اکنون ۱۱ طرح تفصیلی و دو طرح جامع شهری درمرحله تحویل مدارک و ابلاغ هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح های جامع شهرهای اصفهان ، مبارکه ، نایین و نطنز با رویکردهای نوین و بازآفرینی شهری در حال تهیه است .

    علیرضا قاری قرآن گفت : با رویکردهای نوین و بازآفرینی شهری ، طرح های جامع شهرهای اصفهان ، مبارکه ، نایین و نطنز در حال تهیه است .  

    وی افزود : با توجه به اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال ، همه شهرهای استان اصفهان از طرح های جامع ، تفصیلی و مصوب برخوردار شوند ، هم اکنون ۱۱ طرح تفصیلی و دو طرح جامع شهری درمرحله تحویل مدارک و ابلاغ هستند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد : همچنین ۳۳ طرح تفصیلی ابلاغ شده ، ۱۱ طرح تفصیلی در مرحله پایانی و ارائه به کمیسیون ماده ۵ برای تصویب و ۲۰ طرح در حال تهیه است .  

    قاری قرآن پیش بینی کرد تا پایان سال ، ۵۰ کمیسیون ماده ۵ و ۱۶۵ نشست با برآورد ۷۵۰ مصوبه برگزار شود .

    استان اصفهان با همجواری با ۹ استان، ۲۸ شهرستان ، ۵۶ بخش و ۱۱۴ شهر است .




    مطالب مرتبط

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    طرح تفصیلی ۱۰ شهر در کمیسیون ماده ۵ موضوع قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسیده که فرآیند قانونی ابلاغ آن در حال اجراست .

    |

    طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی ، وضعیت دقیق کاربری ها ، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    نظرات کاربران