در حال بارگذاری ...

کلنگ زنی ساخت ١٢٠ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر لار

هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق این هدف ضمن تسریع در اجرای پروژه ها ، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار خواهد گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی پروژه ١٢٠ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر لار در مساحت ٢ هکتار در محل مسکن مهر تنگ اسد ساخته خواهد شد که قرار است ٣٠ قطعه زمین به صورت دو طبقه ٤ واحدی جمعا ١٢٠ واحد مسکونی احداث شود .

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان لارستان و دیگر مسئولان این شهرستان ، عملیات اجرایی پروژه ١٢٠ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر لار آغاز شد .

حسین کریمی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان اظهار کرد : در این طرح که در مساحت ٢ هکتار در محل مسکن مهر تنگ اسد ساخته خواهد شد قرار است ٣٠ قطعه زمین به صورت دو طبقه ی ٤ واحدی جمعا ١٢٠ واحد مسکونی احداث شود .

کریمی تاکید کرد : هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق این هدف ضمن تسریع در اجرای پروژه ها ، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار خواهد گرفت .

وی افزود : کارگزار ساخت این واحدهای مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و قسمت اعظمی از تهیه نقشه این واحدها انجام شده است وعملیات آماده سازی در این فاز به دلیل آماده بودن زمین این پروژه مورد نیاز نیست و کارگزار می تواند بلافاصله عملیات ساخت واحدها را شروع کند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

|

در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

|

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

نظرات کاربران