در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان در زمینی به وسعت ۳ هکتار

    این پروژه در زمینی به وسعت حدود سه هکتار با ۱۱ بلوک و ۷ طبقه و زیربنای مسکونی ۴۱۴۱۲ متر مربع به بهره‌برداری رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن در آیین افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان گفت : بانک مسکن و شرکت‌های تابعه برای توسعه شهرها و آبادانی ایران اسلامی خدمت می‌کنند چرا که مردم شایسته بهترین‌ها هستند .

    سید عباس حسینی در نخستین سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه مسکونی بهارستان زاهدان در هفته دولت ، آن را خاطره‌ای ماندگار خواند .

    وی ضمن تبریک به سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ، از تلاش‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه وی ، همچنین زحمات مدیران کل راه و شهرسازی استان و شهردار زاهدان تقدیر کرد .

    مدیرعامل بانک مسکن شور و اشتیاق مردم شریف استان برای سازندگی استان و همراهی با تیم فنی و مهندسی و دست اندرکاران پروژه را مسرت بخش و مایه به ثمر رسیدن این مهم دانست . برای تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه از ظرفیت مصالح ساختمانی خود استان استفاده شده است ، از تخصص و دانش تیم فنی و مهندسی بومی استان نیز بهره‌گیری شده است .

    دکتر حسینی با اشاره به خدمات شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین شرکت انبوه ساز کشور گفت : این شرکت و نیروهای متخصص آن تمام ظرفیت خود را برای رونق ساخت و ساز با بهترین کیفیت و رعایت استانداردها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پاسداری از نام نیک بانک مسکن به کار گرفته است .

    وی افزود : بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن برای توسعه شهرها و آبادانی ایران اسلامی با تمام توان خدمت می‌کنند چرا که مردم شایسته بهترین‌ها هستند .

    مدیرعامل بانک مسکن در پایان این رویداد بزرگ را به مردم غیور و نجیب استان سیستان و بلوچستان تبریک گفت .

    پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان طی آیینی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان ، مدیرعامل بانک مسکن ، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن ، شهردار زاهدان ، مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق و مدیر و معاون شعب بانک مسکن استان افتتاح شد .

    این پروژه در زمینی به وسعت حدود سه هکتار با ۱۱ بلوک و ۷ طبقه و زیربنای مسکونی ۴۱۴۱۲ متر مربع به بهره‌برداری رسید .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    نظرات کاربران