در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری از ۹۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

    خوشبختانه حدود ۷۵ درصد زمین مورد نیاز این طرح در چهارمحال و بختیاری تأمین شده است و نهضت ملی مسکن در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با افتتاح ۱۰۰ هزار واحد در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور ، ۹۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید .

    حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : در استان ۹۰۰ واحد مسکونی همزمان با سراسر کشور افتتاح شد که از این تعداد ، ۷۱۲ واحد مسکن روستایی ، ۵۳ واحد بافت فرسوده و ۱۳۵ واحد نیز مربوط به خودمالکین است .

    وی با اشاره به اینکه برای متقاضیان نوسازی مسکن در بافت فرسوده بسته های تشویقی و تخفیفات صدور پروانه درنظر گرفته شده است، ادامه داد: همچنین متقاضیان نوسازی بافت فرسوده می‌توانند از تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی بدون سود یا تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن با سود ۱۸ درصد استفاده کنند .

    غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین گفت : بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده شهرها قرار دارد که تعداد قابل توجهی از این واحدها در سراسر کشور افتتاح شد . در استان  ۵۳ واحد مسکونی در حوزه نوسازی بافت فرسوده به بهره برداری رسید .

    استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد : در استان تعهد ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد که این واحدها تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهند رسید.

    حیدری با اشاره به اختصاص زمین به طرح نهضت ملی مسکن ، خاطرنشان کرد : خوشبختانه حدود ۷۵ درصد زمین مورد نیاز این طرح در چهارمحال و بختیاری تأمین شده است و نهضت ملی مسکن در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است .




    مطالب مرتبط

    ۳۷۰ نفر متقاضی از این شهر سه شرط اولیه را دارا هستند که ۸۶ نفر تایید نهایی شدند .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    نظرات کاربران