در حال بارگذاری ...

برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیاهکل

امیدواریم با تامین اراضی ، ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیاهکل به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد تا مردم این شهرستان هم شاهد عملکرد مناسب مجموعه دولت در بخش مسکن باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به منظور بررسی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیاهکل ، جلسه ای با حضور سرپرست راه و شهرسازی گیلان و مسئولین شهرستان سیاهکل برگزار شد .

جلسه بررسی و رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان سیاهکل با حضور رسول فرخی نماینده مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ، محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان ، امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

محمد رضا فلاحتگر در این جلسه با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن سیاست دولت، تاکیدات رییس‌جمهوری و نیاز جامعه است افزود : امیدواریم با تامین اراضی ، ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیاهکل به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد تا مردم این شهرستان هم شاهد عملکرد مناسب مجموعه دولت در بخش مسکن باشند .

در جلسه مذکور پیرامون رفع مشکلات و موانع اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان سیاهکل بحث و تبادل نظر و بر رفع موانع و تسریع در شروع پروژه مذکور و همچنین تامین زمین و تخصیص به واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید شد .




مطالب مرتبط

طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

|

با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در نخستین جلسه شورای مسکن استان در سال جاری ازتامین زمین برای احداث ۱۷ هزار و ۳۷۲ واحد نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

نظرات کاربران