در حال بارگذاری ...

واگذاری ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی

واگذاری زمین یکی از طرح هایی است که در قم آغاز شد و با سرعت تا پایان سال ادامه خواهد یافت . هدف گذاری ما برای سال جاری واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه هدف گذاری شده تا امسال در سراسر کشور ۵۰۰ هزار قطعه زمین واگذار شود از برنامه واگذاری ۲۰ هزار قطعه زمین در خراسان جنوبی به متقاضیان نهضت ملی مسکن خبر داد .

مهرداد بذرپاش در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن در بیرجند گفت : یکی از فعالیت‌های مهمی که در همکاری وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است ، واگذاری زمین در روستاها در کنار واگذاری زمین در شهرهای کوچک است که به شکل تک طبقه و ویلایی در قالب طرح جوانی جمعیت احداث می‌شود .

هدف گذاری واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین در سال جاری

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : واگذاری زمین یکی از طرح هایی است که در قم آغاز شد و با سرعت تا پایان سال ادامه خواهد یافت . هدف گذاری ما برای سال جاری واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین است .

بذرپاش گفت : در استان خراسان جنوبی یکهزار هکتار برای واگذاری زمین به مردم با احتساب ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی در نظر گرفته شده است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن به مردم واگذار خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه واگذاری زمین در روستاها و شهرها یکی از تدبیرهای مهم در اجرای نهضت ملی مسکن است ، گفت : در واگذاری زمین به شهرها و روستاها وام نهضت ملی مسکن نیز به این دسته از متقاضیان تعلق می‌گیرد تا بتوانند به احداث بنا اقدام کنند .




مطالب مرتبط

یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

|

یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان ، سه هزار و ۱۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان ...

|

بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

|

نظرات کاربران