در حال بارگذاری ...
  • تامین ۳۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر

    در حال حاضر ۵۶۹ نفر از متقاضیان شهرستان پیرانشهر تایید نهایی شده‌اند . تامین زمین در شهرستان پیرانشهر نیازمند همکاری دستگاه‌های مربوطه بوده چرا که اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم و تامین مسکن است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : ۳۱ هکتار زمین مسکونی در شهرستان پیرانشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است .

    سید محسن حمزه لو در دیدار با نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار پیرانشهر ، اظهار داشت : زمین تامین شده در پیرانشهر ۳.۴ هکتار بوده و زمین تامین شده در لاجان ۲۸ هکتار است . برنامه ابلاغی ۴ ساله در شهرستان پیرانشهر ساخت ۶ هزار و ۸۱۵ واحد مسکونی در بخش های روستایی ، خودمالکی ، حمایتی و بازآفرینی است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در حال حاضر ۵۶۹ نفر از متقاضیان شهرستان پیرانشهر تایید نهایی شده‌اند . تامین زمین در شهرستان پیرانشهر نیازمند همکاری دستگاه‌های مربوطه بوده چرا که اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم و تامین مسکن است .

    وی بیان کرد : آماده سازی اراضی تامین شده برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی شهرستان بوده و این امر مشارکت همه جانبه را می طلبد .

    در ادامه این دیدار مسائل و موانع تامین زمین در داخل شهر پیرانشهر بررسی و تدابیر لازم برای این مسائل سنجیده شد .




    مطالب مرتبط

    اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن است و استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    نظرات کاربران